FAQ

Veel gestelde vragen

Chauffeursnet is zowel particulieren als organisaties van dienst.

Op de manier waarop u dit het meest prettig vindt: telefonisch, per contactformulier, via de chatfunctie, per mail, via het portal indien u een inlog heeft of via de pagina reservering.

We zijn ons ervan bewust dat uw drukke agenda een ondereel is van ons bestaansrecht, daarom doen we ook kort tevoren ons uiterste best om u van de gewenste mobiltiteit te voorzien.

Buiten kantooruren zijn we voor spoedgevallen bereikbaar via ons centrale telefoonnummer 030-2380 375 die altijd doorgeschakeld staat naar een dienstdoend persoon.

Nee, Chauffeursnet beschikt over meerdere mogelijkheden om chauffeurs altijd en overal ter plaatse te krijgen, zo beschikken we over 8 poolauto’s die over Nederland verdeeld staan.

De naam en het telefoonnummer van de te vervoeren persoon, de aanvangslocatie, de mogelijke bestemmingen met bijbehorende aankomst-en vertrektijdstippen, de eindlocatie, de gegevens van het factuuradres en een mailadres.

Omdat veel opdrachten kort tevoren bij ons gereserveerd worden, en al gemaakte reserveringen regelmatig worden uitgebreid of gewijzigd, maken we uiterlijk de voorafgaande dag de definitieve planning voor de navolgende dag. Wij mailen dan altijd eens schema met alle informatie waaronder de naam en het telefoonnummer van de ingeplande chauffeur.

Per mail of indien anders overeengekomen bijvoorbeeld per whatsapp bericht ontvangt u overzichtelijk alle relevante gegevens van uw reservering waaronder de aanvangslocatie, de eindlocatie, de bijbehorende tijdstippen alsmede de naam en het telefoonnummer van de ingeplande chauffeur.

U kunt een gemaakte reservering tot 24 uur voor aanvang kosteloos annuleren. Tenzij anders overeengekomen kunnen hierna kosten worden doorbelast.

Ja, we zijn ons ervan bewust dat de drukke agenda van de klant vaak wijzigingen met zicht meebrengt die kort tevoren bekend worden, deze kunt u via de gebruikelijke contactmanieren aan ons kenbaar maken zodat we deze kunnen inpassen in onze planning.

Chauffeursnet levert beide typen diensten, en binnen deze categorieen nog allerhande mogelijkheden, voor meer informatie verwijzen we u graag naar onze dienstenpagina waarop veel diensten uitgebreid staan omschreven, zoals mobiliteitsprojecten of directiechauffeurs.

Door een strenge selectie van medewerkers, een duidelijke communicatie, een goede bereikbaarheid en een compacte organisatie welke oog heeft voor detail willen we uw mobiliteit efficient en zonder zorgen organiseren.

Via onze offertetool kunt u een kostenopgave krijgen van de door uw gewenste dienstverlening. Vanzelfsprekend kan dit ook via onze andere contactmogelijkheden zoals telefonisch of per mail.

Bij voorkeur minimaal 24 uren tevoren zodat wij onze medewerkers en middelen efficient kunnen inplannen, echter wij bieden ook mogelijkheden voor reserveringen die korter voor aanvang worden gedaan.

Doorgaans zal Chauffeursnet na afloop van de dienstverlening een gespecificeerde (verzamel)factuur opmaken, van 1 of meerdere opdrachten, welke wij onder vermelding van de door u gewenste inkoopgegevens zoals een kostenplaats of PO nummers, mailen naar de het ons bekende factuuradres. Voor projecten of nieuwe klanten kan een deel- of volledige aanbetaling worden gevraagd.

Chauffeursnet is altijd op zoek naar nieuwe medewerkers, met name chauffeurs. Bij interesse kunt u contact met ons opnemen of uw gegevens achterlaten op de hiervoor bestemde aanmeldpagina.

Met opdrachtgevers kunnen contracten of raamovereenkomsten worden gemaakt bij bijvoorbeeld projecten of indien wij regelmatig medewerkers leveren zodat rechten en plichten over en weer gewaarborgd worden.

Hulp nodig?